Mają stronę (postawioną za flaszkę), wiek zaczynający się od "2" i wspólny cel: założenie agencji detektywistycznej. Jedyne, co pozostaje do zrobienia, to wymyślić nazwę i czekać na pierwszy telefon od klienta. Bo klienci biorą się przecież z internetu. Co najdziwniejszego mogłoby się stać?
Ogólne
- Czas trwania: 7-8h (wliczona przerwa obiadowa 1h).
- Ilość graczy: 1-3 (optymalnie 2).
Świat i mechanika
- Świat: Autorski. Realizm roku 2012, fikcyjne miasteczko – podwarszawska sypialnia.
- Fabuła: Autorska. Zagadka detektywistyczna.
- Bohaterowie: Zblazowani studenci. Postaci jedynie zarysowane do interpretacji graczy, unisex.
- System: Tylko jedna kość narracyjna (tak, tak i, tak ale, nie, nie i, nie ale).
Poziomy trudności
- System: Niski. Intuicyjny, dobry nawet dla początkujących.
- Emocje: Wysoki. Lista triggerów (uwaga! może zawierać spoilery).
- Zagadka: Średni. Wystarczą podstawowe notatki i umiejętność połączenia kilku wątków.